Regulamin doładowywania Kont Partnerskich myjni Masłów
Maslove
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady działania usługi kart partnerskich świadczonej przez sieć myjni Masłów Maslove (zwaną dalej „Program”).
- GTV GETRIVO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą w Masłowie Pierwszym, pod adresem: MASŁÓW PIERWSZY, UL. WESOŁA 1, 26-001 DĄBROWA, Polska, posiadająca numer NIP: 6572942120, numer REGON: 382084660 (zwana dalej „Organizator”).
- Podmiotem odpowiedzialnym za obsługę techniczną jest Mateusz Jan Świszczorowski oraz Grzegorz Nestorowski, MASŁÓW PIERWSZY, UL. WESOŁA 1, 26-001 DĄBROWA, NIP: 6572942120 (zwany dalej „Podmiot Techniczny”).
§2. Definicje
- Klient – użytkownik Programu, który zakłada Konto w Serwisie.
- Serwis internetowy – system internetowy, który prowadzony jest przez Podmiot Techniczny, za pośrednictwem którego Klienci mogą korzystać z Usługi celem Doładowania kont.
- Konto klienta – konto prowadzone pod unikalną nazwą dla Klienta w Serwisie internetowym, będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Organizatora.
- Doładowanie konta – doładowanie konta Klienta elektronicznymi jednostkami poprzez wpłatę, które mogą być przeznaczone na zasilenie kart fizycznych lub kart wirtualnych w aplikacji mobilnej.
- Jednostki elektroniczne – jednostki, które po wpłacie mogą być przeniesione na Karty, przy pomocy których Klient może korzystać z usług na obiektach Organizatora.
- Karta programu – karta fizyczna lub wirtualna w aplikacji mobilnej, na której Klient może przechowywać Jednostki elektroniczne na usługi w obiektach Organizatora.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§3. Charakterystyka Usługi
- W ramach świadczonej usługi Organizator umożliwia Klientom internetowe Doładowanie kont za pomocą sposobów płatności wskazanych na stronie internetowej.
- Doładowanie polega na zamianie wpłaconych pieniędzy na elektroniczne jednostki, które Klient może przenieść na Karty pozwalające korzystać z wybranych usług w obiektach Organizatora.
- Po doładowaniu konta Klient ma możliwość przeniesienia jednostek elektronicznych na fizyczne lub wirtualne Karty, które mogą być wykorzystane do realizacji wybranych usług w obiektach Organizatora.
- Usługa dostępna jest w ramach serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://ewash.pl.
§4. Zasady Doładowania Kont Klienta
- W celu Doładowania Konta w ramach Serwisu Klient powinien założyć konto w Serwisie internetowym.
- Rozpoczęcie procedury doładowania karty możliwe jest po spełnieniu wymogów określonych powyżej w ust. 1 niniejszego paragrafu.
- Zamówienie Usługi uznaje się za złożone przez Klienta w momencie dokonania skutecznej płatności za pomocą udostępnionych w Serwisie internetowym sposobów płatności.
- Doładowanie konta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu wpłaty na konto Organizatora.
- W celu otrzymania faktury VAT za dokonane Doładowanie konta, Klient powinien zgłosić ten fakt w momencie realizacji wpłaty poprzez zaznaczenie oraz wprowadzenie odpowiednich danych, w szczególności numeru NIP.
- Organizator może wprowadzać promocje dla Klientów polegające na przyznaniu dodatkowych jednostek elektronicznych na Konto klienta po spełnieniu określonych warunków promocji.
- Jednostki elektroniczne pochodzące z Doładowania Karty niewykorzystane na myjniach sieci Organizatora nie podlegają zwrotowi.
- Niewykorzystane jednostki elektroniczne tracą ważność po upływie roku od ostatniego Doładowania konta.
- Z tytułu utrzymania Konta oraz wpłat nie są pobierane jakiekolwiek dodatkowe opłaty na rzecz Organizatora ponad kwotę doładowania. Nie zwalnia to jednak Klienta od ponoszenia kosztów wynikających z korzystania z wybranego sposobu płatności, jak również z używanych przez Klienta środków porozumiewania się na odległość w celu zrealizowania Doładowania Konta. Wskazane koszty ponosi Klient zgodnie z treścią umów łączących Klienta z odpowiednimi podmiotami, w szczególności bankami lub wystawcami kart płatniczych.
- Wszelkie operacje finansowe związane z Doładowaniem Konta wykonywane są wyłącznie w walucie polskiej.
§5. Cennik usług
- Za korzystanie z usług myjni bezdotykowej pobierana jest opłata w wysokości 1 złoty (słownie: jeden złoty) za każde rozpoczęte 34 sekundy mycia.
- Opłata, o której mowa w ust. 1, jest opłatą brutto i zawiera wszystkie obowiązujące podatki i opłaty publicznoprawne.
- Rozpoczęcie korzystania z usługi mycia jest jednoznaczne z akceptacją cennika i zobowiązaniem do zapłaty naliczonej opłaty zgodnie z faktycznie wykorzystanym czasem mycia.
- Informacja o cenniku jest wyraźnie eksponowana w miejscu świadczenia usługi i jest dostępna dla użytkowników przed rozpoczęciem korzystania z usług myjni.
§6. Informacje handlowe wysyłane drogą elektroniczną
- Klienci mają możliwość otrzymywania od Organizatora informacji o usługach i promocjach wysyłanych drogą elektroniczną w formie wiadomości e‑mail lub wiadomości SMS. Jeśli Klient chce otrzymywać powyższe informacje, powinien za pomocą narzędzi udostępnionych w Serwisie wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną.
- Rezygnacja z otrzymywania informacji drogą elektroniczną wskazanych w ust. 1 możliwa jest poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości e‑mail.
- Informacje handlowe mogą być wysyłane przez Organizatora oraz przez Podmiot Techniczny obsługujący System internetowy.
§7. Prawa i obowiązki Klienta
- Klientem Programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat.
- Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu dotyczącego Programu poprzez zaznaczenie w formularzu rejestracji.
- Jednostki elektroniczne otrzymane przez Klienta w Programie mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie w obiektach Organizatora.
- W celu prawidłowego korzystania z Systemu wymagane jest połączenie z siecią Internet, najnowsza przeglądarka internetowa Firefox, Edge, Chrome lub Safari, adres e‑mail oraz numer telefonu.
- Klient lub jakakolwiek osoba posiadająca wiedzę o naruszeniach praw lub zasad może zgłosić ten fakt poprzez wysłanie maila na adres Organizatora, w którego treści wskaże rodzaj naruszenia oraz podmiot, który się go dopuścił.
- Klient nie może przekazywać danych dostępowych do Konta w Serwisie osobom trzecim.
- Klient nie może tworzyć kolejnego Konta klienta.
- Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć, logotypów Systemu bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej Organizatora.
§8. Polityka prywatności
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Organizator.
- Organizator powierza dane osobowe Klienta Podmiotowi Technicznemu.
- Dane Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu Doładowywania Kont oraz nadruku na kartach fizycznych.
- Klient biorąc udział w Programie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz danych teleadresowych potrzebnych do wysyłki kart fizycznych lub wystawienia faktury.
- Przetwarzanie danych osobowych w trakcie trwania Programu odbywać się będzie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych przedmiotowo z Programem, tj. w celach związanych z realizacją Programu, wydania Kart i prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
- Klient ma prawo do:
- uzyskania informacji dotyczących przetwarzania jego danych;
- dostępu do danych;
- sprostowania danych;
- usuwania danych;
- przenoszenia danych;
- sprzeciwu.
- Klient przesyłając zgłoszenie udziału w Programie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wskazanym w pkt 3.
- Klient ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych.
- Dane będą przechowywane przez Organizatora przez okres 5 lat od ostatniego doładowania konta.
- Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych – do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§9. Obowiązywanie i odstąpienie od umowy
- Umowa o świadczenie Usługi Doładowania Karty jest zawierana i rozwiązywana za pośrednictwem Serwisu, poprzez akceptację Regulaminu i wpłatę środków.
- Umowa zawierana jest na czas określony 1 roku.
- Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Klient może dokonać odstąpienia przez złożenie Organizatorowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być złożone w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy wskazane na stronie Serwisu.
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy zwrot środków za Doładowanie konta odbywa się tą samą drogą co Doładowanie konta. Zwrot następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Organizatora oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Wykorzystanie jednostek elektronicznych na Kartach za usługi w obiektach Organizatora skutkować będzie utratą prawa do odstąpienia od Umowy przez Klienta.
§10. Ustanie uczestnictwa w Programie
- Z uczestnictwa w Programie Klient może zrezygnować w każdej chwili, składając stosowne oświadczenie. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym. Jako potwierdzenie rezygnacji wystarczy powiadomienie e‑mail do Organizatora.
- Z ważnych powodów Organizator może wypowiedzieć uczestnictwo w Programie. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się: uporczywe działanie na niekorzyść Organizatora lub innego rodzaju naruszenie Regulaminu. Wypowiedzenie wymaga poinformowania Klienta o tej decyzji na adres e‑mail zarejestrowany w Serwisie.
- Zakończenie uczestnictwa w Programie prowadzi do utraty zebranych Jednostek elektronicznych oraz całkowitego usunięcia Konta w Serwisie.
§11. Kontakt i postępowanie reklamacyjne
- Klient może kontaktować się z Organizatorem w sprawie usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu w formie pisemnej na adres: MASŁÓW PIERWSZY, UL. WESOŁA 1, 26-001 DĄBROWA lub elektronicznej na adres: kontakt@maslow.myjniarc.pl.
- Klient może złożyć reklamację w formie pisemnej lub elektronicznej dotyczącą niewykonania lub nienależytego wykonania Usług określonych w Regulaminie.
- Reklamacja dotycząca Usługi powinna zawierać takie informacje jak: nazwę klienta, e‑mail klienta, datę transakcji, opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Organizator zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Organizator rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
§12. Warunki Promocji
- Promocja 20 zł dla nowych klientów obowiązuje do dnia 30.09.2024 r.
- Promocja 20% doładowania gratis obowiązuje do końca roku 2024; klient przy doładowaniu za 100 zł otrzymuje 20% wartości doładowania do wykorzystania na usługi myjni.
§13. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin jest dostępny dla każdego Klienta za pośrednictwem strony internetowej Organizatora.
- Językiem stosowanym w relacjach pomiędzy Organizatorem a Klientem jest język polski.
- Wszelkie spory z Konsumentami rozstrzygane będą w drodze polubownego rozwiązywania sporów, np. przez mediacje, a w razie braku porozumienia – przez właściwe sądy powszechne.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawa.